«Твори добро, щоб кращим був цей світ» у 2 класі з Дейнекою В.П.
Виховний захід «Твори добро, щоб кращим був цей світ» провела класовод Валентина Петрівна Дейнека у 2 класі, наповнивши його різноманітними завданнями і цікавими формами роботи, які мали допомогти дітям усвідомити, що добрі справи змінюють світ на краще. Протягом заняття учні слідували «стежиною добра», відкриваючи для себе нові сторони доброти та її цінність у житті.
Розминка: обмін теплом сердець
-
Захід розпочався з того, що діти, працюючи в парах, приклали свої долоньки одна до одної, символізуючи обмін теплом своїх сердець. Це сприяло дружній атмосфері в класі та налаштувало на подальшу роботу.
-
Створення символічного «сонця добра»
-
На дошці діти разом із Валентиною Петрівною склали сонце з промінчиків, кожен з яких був підписаний словами, що символізують добро: «радість», «тепло», «щедрість», «турбота» тощо. Ця вправа допомогла дітям зрозуміти багатогранність поняття «доброта».
-
Вправа «З чим асоціюється добро»
-
На дошці клас зібрав асоціативний ланцюжок, включивши слова: «милосердя», «радість», «любов», «допомога», «ласка», «повага», «щедрість», «турбота». Це дозволило дітям краще зрозуміти, як добро може проявлятися в житті та стосунках.
-
Аналіз оповідання «Чи дійсно добро буває справжнім?»
Після прослуховування короткого оповідання діти обговорили значення доброти у вчинках героїв. Учні разом із класоводом дійшли висновку, що доброта справжня тоді, коли вона щира і безкорислива. -
Гра «Так чи ні»
Діти взяли участь у грі, де аналізували різні ситуації, визначаючи, чи є вони добрими. Гра допомогла зрозуміти відмінність між позитивними та негативними діями і важливість морального вибору у житті. -
Робота в парах: складання прислів’їв
Учні, працюючи в парах, збирали частини прислів'їв і по черзі зачитували їх перед класом. Це не тільки знайомило дітей із народною мудрістю, але й зміцнювало розуміння важливості моральних якостей. -
Аналіз вірша Василя Сухомлинського «Татова правда»
Після прослуховування вірша, діти разом із класоводом обговорювали його основну ідею, дійшовши висновку, що важливо робити добро, бути чесними і доброзичливими. -
Гра «Навчаємось доброти»
У цій грі діти аналізували, як поводитися у різних життєвих ситуаціях, і вирішували, які вчинки є добрими, а які — ні. Це допомогло їм краще зрозуміти відповідальність за свої дії. -
Фізкультхвилинка на тему добра
Протягом фізкультхвилинки діти виконували вправи, які асоціювалися з добрими вчинками, що додало заходу динамічності та веселої атмосфери. -
Інтерактивна вправа «Знайди відмінність»
Учні визначали, які якості притаманні добрій людині, порівнюючи їх з іншими рисами характеру, що допомагало усвідомити важливість добрих якостей. -
Групова робота «Добро починається з тебе»
Діти були поділені на групи за порами року і складали речення «Добро починається з тебе», що підкреслювало ідею про те, що кожен може робити добрі справи. -
-
Завершення заходу
На завершення Валентина Петрівна пригостила дітей осінніми яблуками, що стало символом щедрості природи та нагадуванням про важливість ділитися теплом і добром із оточуючими.
Висновок:
Захід створив дружню і теплу атмосферу, допоміг дітям замислитися над тим, як можна щодня робити добрі вчинки, та навчитися нести добро в життя, роблячи цей світ кращим.