A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубрівський ліцей №1
Дубрівської сільської ради Житомирської області

«Твори добро, щоб кращим був цей світ» у 2 класі з Дейнекою В.П.

Дата: 25.10.2024 13:11
Кількість переглядів: 226

Фото без описуВиховний захід «Твори добро, щоб кращим був цей світ» провела класовод Валентина Петрівна Дейнека у 2 класі, наповнивши його різноманітними завданнями і цікавими формами роботи, які мали допомогти дітям усвідомити, що добрі справи змінюють світ на краще. Протягом заняття учні слідували «стежиною добра», відкриваючи для себе нові сторони доброти та її цінність у житті.

Фото без описуРозминка: обмін теплом сердець

  1. Захід розпочався з того, що діти, працюючи в парах, приклали свої долоньки одна до одної, символізуючи обмін теплом своїх сердець. Це сприяло дружній атмосфері в класі та налаштувало на подальшу роботу.Фото без опису

  2. Створення символічного «сонця добра»

  3. На дошці діти разом із Валентиною Петрівною склали сонце з промінчиків, кожен з яких був підписаний словами, що символізують добро: «радість», «тепло», «щедрість», «турбота» тощо. Ця вправа допомогла дітям зрозуміти багатогранність поняття «доброта».

  4. Фото без описуВправа «З чим асоціюється добро»

  5. На дошці клас зібрав асоціативний ланцюжок, включивши слова: «милосердя», «радість», «любов», «допомога», «ласка», «повага», «щедрість», «турбота». Це дозволило дітям краще зрозуміти, як добро може проявлятися в житті та стосунках.

  6. Фото без описуАналіз оповідання «Чи дійсно добро буває справжнім?»
    Після прослуховування короткого оповідання діти обговорили значення доброти у вчинках героїв. Учні разом із класоводом дійшли висновку, що доброта справжня тоді, коли вона щира і безкорислива.

  7. Фото без описуГра «Так чи ні»
    Діти взяли участь у грі, де аналізували різні ситуації, визначаючи, чи є вони добрими. Гра допомогла зрозуміти відмінність між позитивними та негативними діями і важливість морального вибору у житті.

  8. Робота в парах: складання прислів’їв
    Учні, працюючи в парах, збирали частини прислів'їв і по черзі зачитували їх перед класом. Це не тільки знайомило дітей із народною мудрістю, але й зміцнювало розуміння важливості моральних якостей.

  9. Аналіз вірша Василя Сухомлинського «Татова правда»
    Після прослуховування вірша, діти разом із класоводом обговорювали його основну ідею, дійшовши висновку, що важливо робити добро, бути чесними і доброзичливими.

  10. Гра «Навчаємось доброти»
    У цій грі діти аналізували, як поводитися у різних життєвих ситуаціях, і вирішували, які вчинки є добрими, а які — ні. Це допомогло їм краще зрозуміти відповідальність за свої дії.

  11. Фото без описуФізкультхвилинка на тему добра
    Протягом фізкультхвилинки діти виконували вправи, які асоціювалися з добрими вчинками, що додало заходу динамічності та веселої атмосфери.

  12. Інтерактивна вправа «Знайди відмінність»
    Учні визначали, які якості притаманні добрій людині, порівнюючи їх з іншими рисами характеру, що допомагало усвідомити важливість добрих якостей.

  13. Фото без описуГрупова робота «Добро починається з тебе»
    Діти були поділені на групи за порами року і складали речення «Добро починається з тебе», що підкреслювало ідею про те, що кожен може робити добрі справи.

  14.  

  15. Фото без описуЗавершення заходу
    На завершення Валентина Петрівна пригостила дітей осінніми яблуками, що стало символом щедрості природи та нагадуванням про важливість ділитися теплом і добром із оточуючими.

Висновок:
Захід створив дружню і теплу атмосферу, допоміг дітям замислитися над тим, як можна щодня робити добрі вчинки, та навчитися нести добро в життя, роблячи цей світ кращим.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень