A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубрівський ліцей №1
Дубрівської сільської ради Житомирської області

Урок математики в 1 класі з Фурманюк Ю. С.

Дата: 09.12.2024 13:37
Кількість переглядів: 64

   Фото без опису Урок математики на тему «Додавання та віднімання чисел в межах 10. Задачі», провела вчителька початкових класів Хижівської гімназії Фурманюк Юлія Сергіївна. 
    Мета уроку: закріплювати вміння читати та записувати одноцифрові числа в межах 10, розв’язувати задачі за малюнком, удосконалювати обчислювальні навички; вдосконалювати навички усної лічби, вміння писати цифри, вчити учнів працювати  в парі, розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторові уявлення, уміння зосереджуватись на предметі вивчення, використовувати набутий досвід у навчальній діяльності; виховувати зацікавленість, допитливість, інтерес до математики, згуртованості, почуття колективізму, кмітливість, уважність та відповідальності за результати індивідуальної та спільної праці.
    Очікувані результати: виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміють сутність арифметичних дій додавання і віднімання; володіють навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; використовують у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання.
    Обладнання: ілюстрації, малюнки до задачі, матеріал для  роботи біля дошки, презентація, ноутбук
    Тип уроку: комбінований.
    Зміст, мета і тип данного уроку   відповідають вимогам  Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою КМУ №87 від 21.02.2018р., Типовій освітній програмі Нової української школи, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко.
    При проведені уроку вчителька дотримувалася загально дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог програми, враховуючи підготовку учнів..
    Навчальний матеріал логічно пов’язаний; здійснювався ланцюжковий перехід від одного виду роботи до іншого, структура уроку чітка, відповідає поставленій меті та типу уроку. Для цього вчителька використала створену презентацію, яка була поєднана з матеріалом підручника і додатковими завданнями.
    Досить вдало і вмотивовано обрано тип уроку — комбінований. Реалізована структура уроку відповідає його типу. Навчальна тема   якраз і вимагала розв'язання різних завдань:   вивчення нового матеріалу,   формування вмінь і навичок, застосування знань на практиці. Компоненти уроку були пов'язані між собою логічною послідовністю і забезпечили дидактичну цілісність уроку.
    На уроці були реалізовані вимоги принципів навчання. Особливо вдало дотримано принципу науковості: навчальний матеріал, що вивчався, відповідає вимогам навчальної програми.
Педагог володіє увагою своїх учнів, виховує в них уміння бути уважними; мета уроку реалізована, діти налаштовані на рефлексію. Протягом уроку використовувались індивідуальний та диференційований підходи, враховувались індивідуальні особливості учнів, була проведена корекційна робота. Мова вчителя грамотна, пояснення велося на високому рівні, спостерігався високий зворотній зв’язок. 
    Діти  достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень