A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубрівський ліцей №1
Дубрівської сільської ради Житомирської області

Урок математики  у 6 класі з Сацюк Т. Д.  

Дата: 28.11.2024 14:33
Кількість переглядів: 68

   Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Урок математики провела Сацюк Тетяна Дмитрівна, вчителька Хижівської гімназії на тему «Пропорція. Основна властивість пропорції».
     Метою уроку є формування в учнів ключових  компетентностей:
вміння вчитися – навчати організовувати свою працю для досягнення мети;
математичну – застосовувати набуті математичні знання до реального життя, 
соціальну – продуктивно працювати з партнерами в парі;
підприємливість та фінансову грамотність – уміння приймати власні рішення, аналізувати власну економічну ситуацію,  ощадливість і поміркованість; 
предметних компетентностей: 
процедурна – уміння розв'язувати типові математичні задачі;
технологічна -  володіння сучасними інформаційнокомунікаційними технологіями підтримки математичної діяльності;
логічна – володіння дедуктивними методами доводити та спростовувати твердження;.
     Очікувані результати:
ГР1 Досліджує ситуації та створює математичні моделі 
-    формулює означення відношення та пропорції, 
-    формулює основну властивість пропорції;
-    перевіряє правильність пропорції за означенням та за властивістю
-    розв’язування задач з реальними даними на розпорядження коштами
    Тип уроку: урок формування компетентностей.
     Зміст, мета і тип даного уроку   відповідають  модельній навчальній програмі «Математика. 5-6 класи для закладів загальної середньої освіти»(автор Істер О. С.)
    При проведені уроку вчителька дотримувалася загальнодидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог програми, враховуючи підготовку учнів..
    Навчальний матеріал логічно пов’язаний; здійснювався ланцюжковий перехід від одного виду роботи до іншого, структура уроку чітка, відповідає поставленій меті та типу уроку. Для цього вчителька використала створену презентацію «Пропорція. Основна властивість пропорції», яка була поєднана з матеріалом підручника і додатковими фактами з історії математики. 
    Вибрала найбільш раціональні методи, що допомогли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів: розповідь – пояснення, бесіда,  робота з ілюстраціями на слайдах для активізації уваги та мислення,  робота з додатковими матеріалами, наочність, проблемність, систематичність, доступність, врахування індивідуальних особливостей. Методи, які застосовувались, відповідають змісту і характеру навчального матеріалу і віковим особливостям учнів. 
    Були використані такі прийоми: інтонаційне виділення логічно важливих моментів, докладне резюмування кожного окремого закінченого етапу викладу.
        Для актуалізаціїі пізнавальної активності вчителька використала інтерактивну вправу «Мікрофон», яка налаштувала дітей на вивчення нового матеріалу. А написання математичного диктанту з наступною самоперевіркою дало змогу проаналізувати рівень засвоєння знань.
       Вдало поєднані пояснення, робота з правилами, з підручником,  самостійна робота, колективна робота,     створили умови, які дозволили кожному учневі бути активним, самостійним.     На уроці були створені сприятливі умови, розподіл функцій при організації робіт, короткі інструкції, своєчасна допомога учням.     Взаємини між учнями доброзичливі та чуйні, пояснення ведеться на високому рівні;
      Педагог володіє увагою своїх учнів, виховує в них уміння бути уважними; мета уроку реалізована, діти налаштовані на рефлексію. Протягом уроку використовувались індивідуальний та диференційований підходи, враховувались індивідуальні особливості учнів, була проведена корекційна робота. Мова вчителя грамотна, пояснення велося на високому рівні, спостерігався високий зворотній зв’язок. 
      Діти  достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень