Урок англійської мови в 1 класі, вчителька Юрчук Н. М.
20 грудня вчителька англійської мови Хижівської гімназії Юрчук Наталя Михайлівна провела відкритий урок у 1 класі на тему “My pets. Animals.”
Урок розпочався з захоплюючої руханки-привітання, яка дозволила дітям налаштуватися на позитив та легко й не вимушено поринути в англомовне середовище. А казочка про неслухняного язичка допомогла потренувати мовленнєвий апарат та підготуватися до чіткої та правильної вимови. Організаційний момент уроку продовжився у формі інтерв'ю, де учні розповідали про свій настрій, самопочуття і готовність до роботи. Наталя Михайлівна слідкувала за правильністю мовлення учнів, виправляла помилки, звертала увагу на зв'язне висловлення думок, побудову повних речень.
Основна частина уроку передбачала повторення вивченого матеріалу з теми, утворення множини іменника, складання словосполучень і речень з вивченою лексикою.
Після активізації основної лексики та перегляду презентації, учні були поділені на пари та змагалися на спритність, адже грали у гру “Clap – boom”. Їм потрібно було швидко та правильно визначити команду вчителя та вказати на правильне зображення на дошці. Згодом скласти речення за зразком.
Подання граматичного матеріалу супроводжувалося відеороликом про супермена та чарівну букву “S”, після чого складнощів у створенні множини іменника не виникало. Діти з радістю та захопленням складали словосполучення, використовуючи опорний матеріал на дошці. Вчителька підтримувала активність класу, даючи змогу відповісти всім учням.
Весела фізкультхвилинка змінила ритм роботи та переключила увагу маленьких розумничків. Наступне завдання зацікавило дітей найбільше. Їм варто було прослухати аудіо зі звуками, відгадати тваринку, показати на дошці і описати її за зразком. Натхненні та зацікавлені, діти з радістю розповідали про улюбленців і допомагали однокласникам, коли це було необхідно. Вчителька ретельно стежила за правильною побудовою речень та корегувала їх.
На завершення діти поділилися враженнями та емоціями і висловили свої побажання та пропозиції щодо наступних уроків англійської.
Даний урок був проведений на високому рівні. Цілі уроку були досягнені, методи та прийоми, які сприяли активності учнів, кращому засвоєнню навчального матеріалу, використані ефективно. Навчальний матеріал логічно пов’язаний; здійснювався ланцюжковий перехід від одного виду роботи до іншого.
Дисципліна під час уроку була витриманою. Одразу було видно, що вчитель вміє володіти класом, що допомогло їй у проведенні уроку і спрямуванні уваги учнів у правильному напрямку. Діти достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху.