Урок з ЯДС у третьому класі з Лук’янчук Н. Л.
4 грудня вчителька початкових класів Лук’янчук Наталія Леонідівна провела відкритий урок з інтегрованого курсу ЯДС в 3 класі на тему «Тварини». Урок розпочався з теплого привітання та обміну очікуваннями. Кожен учень мріяв відкрити для себе щось нове та пізнавальне на уроці. Актуалізація знань відбулась у формі захопливої гри "Доповни речення". Діти по черзі витягували з конверта запитання та давали на них відповіді. Це була справжня розминка для розуму!
А потім настала хвилина інтриги! Загадки одна за одною розкривали перед учнями тему уроку. І ось, коли все було розгадано, на дошці з'явилося чарівне слово – "Тварини". Наталія Леонідівна визначила мету уроку та подорож у захоплюй світ тварин розпочалась. Мультимедійна презентація допомогла розкрити тему уроку, а використання інтерактивних завдань та елементів гри зробило урок динамічним та захопливим. Презентація оживила зображення різних тварин, розповідаючи про їхні особливості та середовище проживання. Діти з захопленням слухали цікаві факти і доповнювали своїми, ділилися власним життєвим досвідом. Третьокласники на уроці довели, що тварини є живими істотами тому, що мають риси притаманні усім живим організмам. Школярі визначали особливості тваринного світу, їхні характерні риси, розповідали про органи руху, описували зовнішні ознаки кожного класу тварин,
Робота в групах перетворила клас на справжню наукову лабораторію. Діти об'єдналися в команди по порам року і розпочали дослідження. Їм потрібно було розподілити тварин по групам (звірі, риби, комахи, птахи), визначити диких та свійських, розповісти про їхнє харчування і навіть побудувати ланцюг живлення. Цей процес був пізнавальним та захопливим!
Щоб відпочити від роботи, діти виконали захопливу руханку. Вони повторювали рухи, що здійснюють різні тварини з відомих мультфільмів. Ця весела перерва допомогла відновити сили і з новими силами приступити до наступного завдання. Закріплення вивченого на уроці пройшло з допомогою кубика Блума. Діти по черзі кидали кубик і з нетерпінням чекали, яке питання їм випаде.
На завершення уроку кожен учень отримав можливість висловити свої враження від уроку за допомогою LEGO-цеглинок. Кольорові кубики перетворилися на яскраві емоції, які діти з радістю демонстрували.
Завдяки уроку учні поглибили свої знання про різноманітність тваринного світу, їхні особливості та взаємозв'язки в природі. Урок продемонстрував високий рівень підготовки вчителя та творчий підхід до викладання матеріалу. Заняття було побудовано з урахуванням вікових особливостей учнів та поєднало в собі різноманітні форми роботи, що сприяло залученню кожної дитини до активної навчальної діяльності.