Урок географії (Плисак Л.О.)
22 грудня відкритий урок в 7 класі на тему «Географічне положення Австралії. Дослідження та освоєння материка» провела Плисак Людмила Олександрівна, вчитель Хижівської гімназії
Цілі уроку:
- Освітня – познайомити учнів з особливостями географічного розташування, відкриття та дослідження, а також рельєфу Австралії.
- Розвиваюча - розвиток уміння працювати з картами та контурними картами, розвиток способів розумової діяльності (аналіз, порівняння, узагальнення), розвиток мови (володіння фізичними поняттями, термінами), розвиток пізнавального інтересу учнів.
- Виховна - формування наукового світогляду, виховання стійкого інтересу до предмета, позитивного ставлення до знань.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Урок включав дві складових частини: ретельність підготовки і творчість ведення. В основі творчої праці Людмили Олександрівни лежить передусім уміння аналізувати власну педагогічну діяльність на уроці: встановлювати причинно наслідкові зв’язки між умовами своєї діяльності і засобами досягнення освітніх цілей, між педагогічними впливами на учнів і їх наслідками, між способом своїх дій і кінцевим результатом уроку. Наслідування даним вимогам дозволило учителю правильно сформулювати цілі і завдання власної діяльності та діяльності учнів, чітко спланувати і передбачити результати педагогічного процесу.
Урок проведено організаційно, чітко підкреслено важливі моменти, використана наочність і технічні засоби навчання. Для висвітлення даної теми важливим було те, що використано технічні засоби навчання, про ефективність яких говорять результати знань учнів.
Плисак Л.О. володіє ситуацією в класі, ставлення до учнів доброзичливе, уважне, проявляється творче натхнення і оптимізм.
Вдало сполучала зміст уроку з обраними інноваційними методами навчання, повною мірою активізувала пізнавальну діяльність учнів на різних етапах уроку.
В ході вивчення нового матеріалу вчителька відводить багато часу на аналіз картографічного матеріалу. При роботі з контурною картою учні активно працюють з картами, схемами, підручником, роблять висновки, вирішують проблеми. Виклад нового матеріалу логічний, грамотний, на високому теоретичному та одночасно доступному для дітей рівні. Початок уроку розпочато розгадування кросворду та використання « Хмари слів»
Контроль засвоєних знань учнів включає в себе усний контроль знань методом фронтального опитування та проведена гра «Закодоване слово», «Доміно», «Вірю не вірю», вправи на відповідність, кубик Блума.
Учні на уроці були активними. Вони показали вміння продуктивно працювати, робити висновки з побаченого, вміння аналізувати й узагальнювати свої знання. Також діти показали наявність навичок самоконтролю.
Зміст уроку відповідав вимогам стандарту та проведений на високому методичному рівні.