A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубрівський ліцей №1
Дубрівської сільської ради Житомирської області

Стратегія розвитку школи

СТРАТЕГІЯ

ПАСПОРТ

 

СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДУБРІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ БАРАНІВСЬКОГО РАЙРНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

  Повна назва

Стратегія розвитку Дубрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Баранівського району Житомирської області

  Тип

Стратегія розвитку

  Підстава для   розроблення

Необхідність удосконалити якість освітніх послу, які надає заклад, виробити освітню та наукову стратегію з урахуванням якісних змін у державі.

  Нормативно-       правова база

       Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII(Редакція станом на 08.08.2021).

Закон України «Про загальну середню освіту» від 16.01.2020р № 463-ІX

Конвенція про права дитини.

Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою КМУ від 21.02.2018 № 87.

Державний стандарт базової  середньої освіти, затверджений постановою КМУ від 30.09.2020р.  № 898.

  Мета

Створити в закладі умови для забезпечення сучасної, доступної та якісної системи освіти, відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави.

Забезпечити особистісний розвиток учня та ефективне управління розвитком закладу.

  Завдання

Побудувати освітній процес з позиції особистісного підходу, формування в учнів навичок самостійно оволодівати інформацією та знаннями.

Створити здоров’язбережувальне середовище.

Створити сприятливі умови для пошуку, підтримки та розвитку обдарованих дітей і молоді.

Підвищити професійну компетентність педагогів, розвивати їх творчу ініціативу.

Запровадити освітні інновації та інформаційно-комунікаційні педагогічні технології.

Сформувати інформаційно-комунікаційну та комунікативну компетентності учнів.

Забезпечити відповідність між матеріально-технічним станом закладу й потребами сучасної освіти.

  Термін реалізації

2021-2025рр.

  Етапи реалізації

Організаційно-проектувальний етап (серпень  2021-вересень 2021):

розробка Концепції розвитку закладу;

визначення стратегії, заходів і механізмів реалізації цільових проектів

виявлення ресурсів (людських, матеріально-технічних, фінансових) для реалізації Стратегії;

Базовий етап (жовтень 2021 – грудень 2025):

практична реалізація цільових проектів;

організація моніторингового спостереження за результатами;

координація дій учасників;

Узагальнення результатів (грудень 2025 р.):

аналіз результатів моніторингу Стратегії розвитку;

поширення досвіду;

визначення перспектив подальшої роботи.

  Структура

1.Вступ.

2.Визначення проблем, на розв’язання яких спрямовано Стратегію розвитку.

3.Мета й основні завдання Стратегії  розвитку.

4.Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблем, строки й етапи виконання.

5.Очікувані результати.

6.Цільові проекти.

7.Моніторинг виконання та ефективності Стратегії розвитку.

  Перелік цільових    проектів, які       реалізовано в   межах програми

«Нова українська школа», «Єдиний інформаційний простір», «Методична робота», «Обдарована дитина», «Школа цінностей та філософського сприйняття світу», «Громадсько-активна школа», «Сталий розвиток», «Безпечна і дружня до дитини школа», «Учень року», «Імідж школи», «Успішний вчитель – успішний учень», «Стимул», «Інтелект», «Успішне ЗНО».

  Ресурсне     забезпечення

Залучити державні та громадські організацій як консультантів.

Розробити та реалізувати механізми залучення додаткових фінансових і матеріальних ресурсів (цільових соціальних проектів, інвестицій, благодійних внесків тощо).

Підвищити ефективність використання бюджетних та позабюджетних коштів.

  Очікувані   результати

Створити умови для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави.

Підвищити рівень професійної компетентності педагогів (психолого-педагогічні знання й уміння, володіння прийомами індивідуалізації навчання та виховання учнів).

Підвищити рівень навчальних досягнень учнів.

Створити позитивний імідж закладу, підвищити його конкурентоздатності.

  Показники   ефективності

Поліпшення якісних показників ЗНО, ДПА, результатів предметних олімпіад.

Поліпшення іміджу закладу освіти та конкурентноздатності закладу на ринку освітніх послуг.

Збільшення контингенту учнів та вихованців.

Розширення ділових партнерських зв’язків із різними освітніми установами.

  Ініціатор   розроблення   програми

Адміністрація Дубрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Баранівського району Житомирської області

  Дата та номер   документа про   затвердження   Стратегії

Затверджено рішенням педагогічної ради Дубрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Баранівського району Житомирської області від 28. 08.2021, протокол № 1

  Розробник   програми

Адміністрація Дубрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Баранівського району Житомирської області

  Відповідальний   виконавець

Адміністрація Дубрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Баранівського району Житомирської області

  Учасники   програми

Адміністрація і педагогічний колектив Дубрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Баранівського району Житомирської області, батьки учнів,

  Контроль за   виконанням,   корекція та   оцінювання

Системний моніторинг реалізації Стратегії розвитку.

Участь батьків і громадськості в незалежному оцінювання якості освіти.

Поліпшення якісних показників ЗНО, ДПА, результатів предметних олімпіад.

Читати повністю 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень